Cariere
COORDONATOR CANALE DE DISTRIBUȚIE CREDITE COMPANII
Gestionează relația cu rețeaua de vendori – parteneri comerciali, prin intermediul cărora Credex oferă finanțare companiilor mici și mijlocii.
Tip Job: Nedeterminat / Full Time
Localitate: Voluntari / Pipera/ Global City Business Park
Afă mai multeCe vei face?
- Vei crea și extinde rețeaua de vendori – parteneri comerciali prin intermediul cărora Credex oferă finanțare companiilor mici și mijlocii
- Vei gestiona relația cu vendorii pentru a maximiza potențialul de distribuție al fiecărui vendor
- Vei negocia condițiile comerciale de colaborare cu vendorii
- Vei colecta feed-back din partea vendor-ilor pentru îmbunătățirea produselor de creditare
Ce căutăm?
- O persoană organizată, proactiva, orientată spre client si rezultate cu capacitate de analiza și sinteză si atitudine pozitiva
- O persoană sociabilă, cu abilități de comunicare, capabilă de a lucra în echipă
- A absolvit studii superioare, de preferință economice
- Utilizează cu usurință aplicațiile uzuale de calculator (suita Microsoft: Word, Excel, PowerPoint, Outlook) și are capacitatea să se adapteze rapid la orice aplicație software dedicată activității de analiză credite
Ce oferim?
- Salariu motivant (fix + comision din vanzari)
- Masina de serviciu
- Laptop și telefon mobil
- Tichete de masă
- Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne
- Nu în ultimul rând, perspectiva unei cariere de succes în cadrul unei instituții financiare moderne, agile și dinamice
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa: razvan.ionut@altex-holding.com
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!
ANALIST CREDITE
Analizează și verifică dosarele de credit a clienților care solicită finanțare, având în vedere respectarea normelor de creditare și a procedurilor interne de lucru.
Tip Job: Nedeterminat / Full Time
Localitate: Voluntari / Pipera/ Global City Business Park
AFlă mai multeProfil
- Studii superioare - de preferat (profilul economic reprezintă un avantaj)
- Experiență în activitatea de creditare (analiză/ risc de creditare/ aprobare) cel puțin 6 luni, preferabil într-o instituție financiară sau bancă
- Să dețină abilități analitice și de rezolvare a problemelor
- Abilități foarte bune de organizare, planificare, atenție la detalii, abilităti de comunicare și relaționare interpersonală
- Abilități bune de operare PC
- Rezistență la stres
- Orientat către munca în echipă
Responsabilități
- Analiza dosarelor de credit cu respectarea normelor de creditare și a procedurilor interne de lucru
- Verificarea documentației de credit
- Analiza financiară a clienților care solicită finanțare
- Urmărirea încadrării solicitărilor în Normele/Regulamentele BNR și în procedurile interne de creditare ale IFN-ului
- Contribuirea la implementarea și actualizarea politicilor și procedurilor interne referitoare la activitatea de creditare și risc de creditare
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa : mihaela.catalinoiu@altex-holding.com
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!
Responsabilități
- Menține relația cu executorii judecătorești și monitorizează dosarelor de executare silită
- Transmite solicitările către executorii judecătorești cu privire la demersurile necesare în dosarele de executare
- Redactează răspunsurile la solicitările transmise de către executorii judecătorești și instituțiile statului
- Actualizează și prelucrează în sistemul informatic intern informațiile din portofoliul de dosare aflate la executorii judecătorești
- Arhivează documentele recepționate de la executorii judecătorești și instituții
- Contactează debitorii aflați atât în etapa de preexecutare dar și în etapa de executare și stabilește cu aceștia înțelegeri de plată
- Pregătește documentația pentru transmiterea dosarelor în executare
- Efectuează deplasările la executorii judecatorești atunci când este cazul pentru efectuarea de verificări în dosarele de executare
Ce căutăm?
- Persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate
- Capacitate de analiză și sinteză
- Capacitatea de a lucra în echipă și de a îndeplini sarcinile stabilite
- Cunoștințe MS Office: Word, Excel
- Disponibilitate pentru învățare și perfecționare
- Cunoașterea legislației în vigoare, experiență în cadrul unui birou de executor judecătoresc/societate de recuperare creanțe reprezintă un avantaj
Ce oferim?
- Laptop
- Salariu motivant
- Decontare transport în comun
- Tichete de masă
- Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa : contact@credex-ifn.ro
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!
ANALIST CREDITE COMPANII
Analizează și interpretează aplicațiile companiilor care solicită finanțare pentru a determina eligibilitatea acestora. Interacționează cu reprezentanții companiilor care solicită finanțare și cu agenții Credex care își desfășoară activitatea în cadrul magazinelor comercianților parteneri (Altex, Media Galaxy, Selgros, Mobexpert, etc.)
Tip Job: Nedeterminat / Full Time
Localitate: Voluntari / Pipera/ Global City Business Park
AFlă mai multeCe vei face?
- Vei analiza și interpreta situațiile financiare și informațiile relevante despre comportamentul de plată al companiilor care solicită finanțare (CIP, CRC, ANAF, Portal.Just) pentru a determina eligibilitatea acestora
- Vei interacționa cu reprezentanții companiilor care solicită finanțare pentru a clarifica orice neclarități aparute în cursul analizei
- Vei interacționa cu agenți ai Credex Broker care își desfășoară activitatea în cadrul magazinelor comercianților parteneri (Altex, Media Galaxy, Selgros, Mobexpert, etc.)
Ce căutăm?
- O persoană organizată, proactiva, orientată spre client si rezultate cu capacitate de analiza și sinteză si atitudine pozitiva
- O persoană sociabilă, cu abilități de comunicare, capabilă de a lucra în echipă
- A absolvit studii superioare economice
- Are o bună înțelegere a principiilor de organizare a contabilității firmelorșsi a standardelor contabile de raportare financiară aplicabile în România, însoțită – de preferință – de o experiență practică în utilizarea lor
- Utilizează cu usurință aplicațiile uzuale de calculator (suita Microsoft: Word, Excel, PowerPoint, Outlook) și are capacitatea să se adapteze rapid la orice aplicație software dedicată activității de analiză credite
Ce oferim?
- Laptop de servici
- Salariu motivant
- Decontare transport în comun
- Tichete de masă
- Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa : contact@credex-ifn.ro
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!
Responsabilități
- Menține relația cu executorii judecătorești și monitorizează dosarelor de executare silită
- Transmite solicitările către executorii judecătorești cu privire la demersurile necesare în dosarele de executare
- Redactează răspunsurile la solicitările transmise de către executorii judecătorești și instituțiile statului
- Actualizează și prelucrează în sistemul informatic intern informațiile din portofoliul de dosare aflate la executorii judecătorești
- Arhivează documentele recepționate de la executorii judecătorești și instituții
- Contactează debitorii aflați atât în etapa de preexecutare dar și în etapa de executare și stabilește cu aceștia înțelegeri de plată
- Pregătește documentația pentru transmiterea dosarelor în executare
- Efectuează deplasările la executorii judecatorești atunci când este cazul pentru efectuarea de verificări în dosarele de executare
Ce căutăm?
- Persoană organizată, proactivă și orientată spre rezultate
- Capacitate de analiză și sinteză
- Capacitatea de a lucra în echipă și de a îndeplini sarcinile stabilite
- Cunoștințe MS Office: Word, Excel
- Disponibilitate pentru învățare și perfecționare
- Cunoașterea legislației în vigoare, experiență în cadrul unui birou de executor judecătoresc/societate de recuperare creanțe reprezintă un avantaj
Ce oferim?
- Laptop
- Salariu motivant
- Decontare transport în comun
- Tichete de masă
- Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa : contact@credex-ifn.ro
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!
AGENT SUPORT CLIENTI
Preluarea solicitărilor clienților în vederea acordării de suport, în conformitate cu procedurile interne
Tip Job: Nedeterminat / Full Time
Localitate: Voluntari / Pipera
AFlă mai multeCe vei face?
- Vei raspunde la solicitarile clientilor prin telefon, email, alte mijloace tehnice de comunicare sau in persoana
- Vei colabora cu departamentul Operațiuni/ Financiar în vederea identificarii si alocării sumelor achitate de către clienți
- Vei acorda suport clientilor in vederea completarii/actualizarii anumitor cereri
- Vei contacta clientii in vederea obtinerii de feedback privind serviciile si produsele companiei
- Vei emite și transmităe e-mailuri, faxuri, mesaje text (SMS) și/ sau scrisori la solicitarea clienților
- Vei verifica veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în sistemele utilizate, baze de date, etc.;
- Vei întruni obiectivele și standardele calitative și cantitative ale activității desfășurate
- Vei înregistra și raporta toate sugestiile și reclamațiile din partea clientilor/potențialilor clienți
Ce căutăm?
- O persoană organizată, proactivă si orientată spre rezultate cu capacitate de analiza și sinteză
- O persoana căreia îi place să colaboreze cu colegii și să își îndeplinească sarcinile stabilite
- Abilități de comunicare și relaționare interpersonală, de negociere si vânzare;
- Capacitate de rezolvare promptă a problemelor și de prioritizare a obiectivelor-țintă, planificate.
- Atenție la detalii
Ce oferim?
- Laptop de servici
- Salariu motivant
- Decontare transport în comun
- Tichete de masă
- Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa : contact@credex-ifn.ro
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!
AGENT TELESALES
Contactarea clientilor în vederea promovarii produselor si serviciilor companiei, în conformitate cu procedurile interne
Tip Job : Nedeterminat / Full Time
Localitate : Voluntari / Pipera
AFlă mai multeCe vei face?
- Vei contacta telefonic clienții în vederea informării cu privire la ofertele curente
- Vei promova produsele și serviciile în conformitate cu strategia comercială a companiei
- Vei comunica cu punctele de lucru proprii sau ale colaboratorilor în vederea eficientizăriii accesului clienților la produsele și serviciile companiei
- Vei contacta clienții în vederea obținerii de feedback privind serviciile și produsele companiei
- Vei emite și transmite e-mailuri, faxuri, mesaje text (SMS) și/ sau scrisori la solicitarea clienților
- Vei verifica veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în sistemele utilizate, baze de date, etc.;
- Vei întruni obiectivele și standardele calitative și cantitative ale activității desfășurate
- Vei înregistra și raporta toate sugestiile și reclamațiile din partea clientilor/potențialilor clienți
Ce căutăm?
- O persoană organizată, proactivă si orientată spre rezultate cu capacitate de analiza și sinteză
- O persoana căreia îi place să colaboreze cu colegii și să își îndeplinească sarcinile stabilite
- Abilități de comunicare și relaționare interpersonală, de negociere si vânzare;
- Capacitate de rezolvare promptă a problemelor și de prioritizare a obiectivelor-țintă, planificate.
Ce oferim?
- Laptop de servici
- Salariu motivant
- Bonusuri in funcție de performanță
- Decontare transport în comun
- Tichete de masă
- Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa : contact@credex-ifn.ro
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!
AGENT COLECTARE DEBITE
Contactarea clienților aflați în restanță și negocierea termenelor de plată, în vederea obținerii promisiunilor de plată, pentru a recupera sumele datorate, în conformitate cu procedurile interne
Tip Job: Nedeterminat / Full Time
Localitate: Voluntari / Pipera
AFlă mai multeCe vei face?
- Vei contacta clienții restanțieri prin telefon sau alte mijloace de comunicare permise de către companie, pentru a recupera sumele datorate în conformitate cu procedurile interne
- Vei negocia termenele de plată pentru sumele restante ale clienților contactați și vei înregistra în sistemul informatic promisiunile de plată obținute
- Vei verifica veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în sistemele utilizate, baze de date, etc
- Vei întruni obiectivele și standardele calitative și cantitative ale activității desfășurate
Ce căutăm?
- O persoană organizată, proactivă si orientată spre rezultate cu capacitate de analiza și sinteză
- Abilități de comunicare și relaționare interpersonală, de negociere si vânzare;
- Atitudine pozitivă şi orientare către client şi rezultate
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi spirit de echipă
- Abilităţi de organizare şi atenţie la detalii
- Bune cunoştinţe de operare calculator (Word, Excel)
Ce oferim?
- Laptop de servici
- Salariu motivant
- Bonusuri in funcție de performanță
- Decontare transport în comun
- Tichete de masă
- Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa : contact@credex-ifn.ro
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!
OFIȚER EXECUTARE SILITĂ
Monitorizează dosarele de executare silită, menține relația cu executorii judecătorești, transmite
solicitările și redactează răspunsurile către instituțiile statului
Tip Job: Nedeterminat / Full Time
Localitate: Voluntari / Pipera
AFlă mai multeDacă vrei sa afli mai multe despre noi, te invităm să descoperi pagina dedicată despre Credex!