Ce vei face?
- Vei raspunde la solicitarile clientilor prin telefon, email, alte mijloace tehnice de comunicare sau in persoana
- Vei colabora cu departamentul Operațiuni/ Financiar în vederea identificarii si alocării sumelor achitate de către clienți
- Vei acorda suport clientilor in vederea completarii/actualizarii anumitor cereri
- Vei contacta clientii in vederea obtinerii de feedback privind serviciile si produsele companiei
- Vei emite și transmităe e-mailuri, faxuri, mesaje text (SMS) și/ sau scrisori la solicitarea clienților
- Vei verifica veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în sistemele utilizate, baze de date, etc.;
- Vei întruni obiectivele și standardele calitative și cantitative ale activității desfășurate
- Vei înregistra și raporta toate sugestiile și reclamațiile din partea clientilor/potențialilor clienți
Ce căutăm?
- O persoană organizată, proactivă si orientată spre rezultate cu capacitate de analiza și sinteză
- O persoana căreia îi place să colaboreze cu colegii și să își îndeplinească sarcinile stabilite
- Abilități de comunicare și relaționare interpersonală, de negociere si vânzare;
- Capacitate de rezolvare promptă a problemelor și de prioritizare a obiectivelor-țintă, planificate.
- Atenție la detalii
Ce oferim?
- Laptop de servici
- Salariu motivant
- Decontare transport în comun
- Tichete de masă
- Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne
Daca ti-am stârnit interesul, asteptam cu interes CV-ul tău la adresa : contact@credex-ifn.ro
Toate CV-urile sunt păstrate în condiții de confidențialitate! Doar candidații ale căror aplicații sunt selectate vor fi contactați pentru interviu!
Ne-am bucura sa fii colegul nostru!